Cenová nabídka služeb

Milá, Klaudie

Nejříve přijměte mou gratulaci k vašemu zasnoubení a děkuji za váš projevený zájem o spolupráci.

„Váš svatební den by měl být jedním z nejkrásnějších a nejšťastnějších dnů vašeho života. Proto by měl být perfektní. Celoroční plánování zahrnuje veškeré přípravy od A do Z. Od výběru vhodného místa, těch nejvhodnějších dodavatelů, návrhu svatebního designu až po precizní a předem připravenou organizaci svatebního dne. Této fázi se věnuji s nadšením, profesionalitou a snahou zajitstit vám díky svým mnohaletým zkušenostem ty nejlepší podmínky a sestavit tým profesionálu, se kterými vám připravíme svatbu vašich snů.“

SVATEBNÍ KONZULATACE

„Pojďmě společně začít s osobním rozhovorem, telefonním hovorem nebo online schůzkou. Ať už se takto setkáme v jakékoliv podobě, v této prvopočáteční fázi vás seznamím se vším, co vás čeká, co je prioritou zajistit, jak přípravy svatby probíhají a vy se mě máte možnost na cokoliv zeptat. Zároveň se od Vás dozvídám, jaké jsou vaše priority, přání a jakým směrem se budeme ubírat.
Každá svatba je jedinečná a proto je pro mně velmi důležité vás poznat abych vám mohla navrhnout nejen to nejvhodnější místo, ale celý svatební koncept.“

SVATEBNÍ KOORDINACE

Díky svatební koordinaci se nemusíte ve svůj svatební den vůbec o nic starat. O vše se postárám já a můj tým profiesionálních koordinátorek. Dle připraveného harmonogramu svatebního dne provázíme vaše hosty svatebním programem a staráme se o to aby vše šlo podle plánu. Koordinujeme všechny dodavatele a títmto vám zajištujeme maximalní prostor soustředit se pouze na sebe, vaše hosty a celý váš svatební den.

Koordinace svatby začíná již týden před svatbou a součástí je i management a komunikace dodavatelů. Díky této službě se nemusíte před svatbou o nic starat a přípravy hladce plynou. Nejedná se pouze o koordinaci hostů a svatebního obřadu, tak jak má mnoho nevěst představu, ale především o celkovou koordinaci komletní svatební produkce, komunikace s lokací a dodavateli s ohledem na přesný časový rámec celé svatby.

svasvatební agentura Praha

SVATEBNÍ DESIGN

Společně pracujeme na návrhu svatebního designu, který by měl nejen reflektovat vaše přání, ale souběžně i vaši osobnost.  Na základě dostupných informací a zvoleného místa, pak zpracovávám inspirativní mood board abyste si vše mohli dokonale představit, inspirovat se a mohli se těšit na finální výsledek. Tento proces je velmi kreativní a žádá si dostatek času. Vybíráme vhodnou barevnou paletu vaší svatby, ivnetář, materiály, textilie, květinovou výzdobu a také nábytek. Tento výběr pak tvoří dokonalý celek a díky tomu si dovedete vaši svatbu nejn daleko lépe představit, ale hlavně se na ni budete ještě více těšit.

EXKLUZIVNÍ BALÍČEK

EXLUZIVNÍ BALÍČEK CELROČNÍHO PLÁNOVÁNÍ A KOORDINACE SVATBY

  • kompletní plánování svatby/ osobní schůzky / hovory
  • zajištění svatební lokace /obřadního místa / sestavení svatebního rozpočtu
  • sestavení svatebního harmonogramu / sestavení svatebního harmonogramu pro dodavatele
  • tvorba svatebního designu na míru
  • rezervace ochutnávek/návštěva vybrané lokace/sestavení týmu dodavatelů splňujících požadavky klientů
  • schůzky a hovory s kreativním týmem dodavatelů
  • celodenní koordinace svatby

EXKLUZIVNÍ BRIDAL CONSIERGE BALÍČEK PLUS

CELOROČNÍ PLÁNÁNOVÁ A KOORDINCACE SVATBY+ BRIDAL CONSIERGE BALÍČEK

Svatební plánování a koordinační služby plus extra servis pro náročné nevěsty. Zajišťujeme specilálně vyškolenou asistentku pro nevěstu a veškeré její potřeby během svatebního dne. Asistetnka se stará o veškerou výbavu, šaty, nažehlení svatebních šatů i ostatních oděvů, například pro družičky po dobu příprav. Nevěsta má absolutní prostor jen pro sebe a své přípravy. Je nadstandardně postaráno o její komfort a pohodlí. Zajišťujeme servis na míru včetně občerstvení, doručení věcí na pokoj a hlavně přímou komunikaci s místem a ostatními dodavateli, tak aby se nevěsta nemusela starat o nic jíného než o sebe a mohla si tak naplno a maximláně užít své přípravy.

Asistentka je neustále v kontaktu s hlavní koordinátorkou a má na starosti také kontrolu harmonogramu v souladu s přípravami nevěsty.

LUXUSNÍ ULTRA BALÍČEK

  • kompletní plánování svatby/NEOMEZENÉ MNOŽSTVÍ  osobních schůzek / hovory
  • zajištění svatební lokace /obřadního místa / sestavení svatebního rozpočtu
  • sestavení svatebního harmonogramu / sestavení svatebního harmonogramu pro dodavatele
  • tvorba svatebního designu na míru
  • rezervace ochutnávek/návštěvy vybrané lokace/DLE  PŘÁNÍ KLIENTŮ/sestavení týmu dodavatelů splňujících požadavky klientů
  • schůzky a hovory s kreativním týmem dodavatel
  • celoroční svatební plánování, celodenní koordinace svatby PLUS BRIDAL CONSIERGE BALÍČEK V CENĚ                                                            150 000,-

destination wedding Budapest
Scroll to Top